Svårt att somna

Datum: 2010-02-28 Klockslag: 01:57:12

Har legat och försökt somna ett bra tag, men det går verkligen inte. Så tillslut tog jag upp datorn & startade den igen, varför ligga helt göralös och vända och vrida på sig när det ändå inte får en att somna liksom? Jag som ska upp senast 11 imorgon, vill ju hinna sova ut lite. :(

Fick nyss ett samtal, så nu sitter jag mest och är orolig & nervös istället.
Helt dött på msn är det också, på en lördagkväll? Kanske är jag en av de tråkiga människorna som inte festar och därför borde sovit för länge sedan? Nae, tror jag stänger av datorn igen och lägger mig och väntar på nästa samtal.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback