Sötaste skjortan

Datum: 2010-02-11 Klockslag: 15:17:57

Hittade just sötaste skjortan någonsin på Nelly. Älskar puffärmar! 
Är egentligen ingen skjort-tjej, men det är verkligen fint/snyggt/gulligt.. you name it! Måste införskaffa mig lite olika skjortor framöver. :} Har en blå skjorta i "tjejform" som jag använt någongång, men.. det känns så kontorsaktigt, känner mig inte riktigt bekväm i det. Inte vad jag vanligtvis använder liksom.



Har två maskiner på nere i tvättstugan nu, och väntar på att Micke ska komma hit igen. Vi ska laga någon middag & mysa ikväll, så ska jag på Body Pumpen också. Känner mig inte helt hundra, men nu vill jag fan träna alltså! Gillar inte att gå och betala en massa för något jag inte utnyttjar heller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback