Söndag

Datum: 2010-02-28 Klockslag: 11:12:33

Idag kommer verkligen vara en såndär riktigt tråkig söndag, har alldeles för mycket att göra. Ska fota min syskonbarn till två skolprojekt, läsa på till omprovet i naturkunskap, packa, duscha.. Ja, bara allmänt dryga saker. Att fota syskonbarnen kan i och för sig bli jätteroligt, men jag hatar när jag känner mig tvingad till att göra saker. Men ikväll blir det massa filmmys med min fina michael, det ser jag verkligen fram emot. ♥

Nej, dags att masa sig upp ur sängen & börja med allt det tråkiga. Börjar med duschen så kanske jag piggnar till iallafall. :}

Tillsammans känns det som om vi klarar vad som helst.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback