Sköna träningsvärken

Datum: 2010-02-23 Klockslag: 16:32:24

Efter gårdagens Body Pump-pass (som f.ö var ovanligt jobbigt tycker jag, kanske för att det var ett tag sen bara?) och dagens idrottslektion har jag en riktigt skön träningsvärk. Love it! :} Älskar att jag nu börjat använda idrotten till ett tillfälle att ha roligt & faktiskt träna, istället för att gruva mig inför varje lektion och vara med så lite som jag bara kan. Hoppas det inte blir mycket mer förkylningar nu bara, för nu vill jag verkligen sätta igång med träningen på riktigt. Ser redan fram emot att pumpa på torsdag! :'D

Ska strax laga lite middag och sedan ta mig en skön dusch, mitt hår ser förjävligt ut! Haha. Och ikväll MÅSTE jag ta tag i några läxor, bara att inse. ;c Kan inte längre tänka "jag har nästa termin på mig också", för det kommer ingen fler termin nu!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback