Nytt & fräscht

Datum: 2010-02-03 Klockslag: 18:24:22

Har dammsugit och bytt sängkläder här nu, känns genast mycket trevligare och fräschare. :} Så har jag suttit och pratat med mamma i över en timme och diskuterat sängkläder och gardiner, berättade vad jag ville ha så hon skulle ringa och beställa ikväll. Nu när jag & älsk delar säng måste jag ju ha dubbelt upp av allt, och det är ju fult att ha två olika påslakan (som jag har för tillfället). Passade även på att fynda en bikini, blev en 42/44 med spänne i ryggen, så får försöka sy in den på något sätt. Hoppas det går bra. :] Är inte lätt att hitta en bikini som sitter bra när man har stora bröst, ännu svårare än att hitta bhar faktiskt - och då är det illa!

Ska diska och handla lite nu, sedan gå till Micke. Ska sova där inatt eftersom han fyller 20 år imorgon! Så imorgon blir det kanske inget bloggande, ska ut och äta & vara hos honom med en hel massa folk och fira. Blir nog lite fylla också. Haha! ;}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback