Nu vill jag bara bli frisk

Datum: 2010-02-02 Klockslag: 14:03:52

Har bara haft idrott idag, var i motionsrummet. :] Är så himla pepp på att träna, vill bara bli frisk nu så jag kan ta i på riktigt. Fick ta det lugnt igår på Body Pumpen också, men känns skönt att ha gjort det ändå. Sitter på skolan nu och ska strax handla lite & sedan lägga mig i solariumet och drömma mig bort till varmare länder. Jag är verkligen i behov av en resa nu. Gief? Hah!
Blir massa plugg ikväll också, annars kommer det bli ett jävla gnäll när jag kommer på lektionerna. Och det orkar jag inte.
Ska testa ett nytt recept idag som jag hittade på quorn.se förut, Quorn Hoi Sin med basmatiris (fast jag tar nog jasminris istället). Wokgrönsaker, quornbitar, rödlök & hoisin sås är det i.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback