Natursköna

Datum: 2010-02-20 Klockslag: 00:20:29

Sitter hemma på rummet med Micke. Har varit hos syster en stund ikväll, och sedan har vi tittat på hockeyn. :} Ju mer jag ser ju bättre tycker jag att det är, det uppskattas nog av Micke. Haha! ;> Roligt att ha Jonas här hemma också, som alltid.

Imorgon blir det jobb 16-21, blev förfrågad om 13:00-21:30 på söndag också, men fick ingen bekräftelse så jag antar att någon annan hann före. Men blir lite lön ändå, ska ju jobba nästa lördag. :} Nu blir det till att äta något och sedan lägga sig och mysa framför tvn.

[Hände en lite rolig incident i bussen idag, som resulterade i en mycket bitter Erika som var väldigt rolig att lyssna på. ;'D Haha, säger bara b to the jur!]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback