När det plötsligt känns så verkligt

Datum: 2010-02-26 Klockslag: 18:28:02

Fick just ett sms som gav mig väldigt ont i magen, men på ett väldigt bra & spännande sätt. ♥ (Även om det gör lite ont i hjärtat också, faktiskt.)

Sitter hemma i Ramsele och ska ladda ner några filmer, men kommer inte på någon jag vill se? Det fick mig att tänka på en film jag och Micke såg för ett tag sedan; Away we go. En otroligt fin, rolig & mysig film som jag rekommenderar alla att se. En av de bästa filmerna jag sett på sistonde. Paret i filmen, deras kärlek känns så himla vacker & äkta, hur fint som helst. :'} Den liknar Juno litegrann på stilen tycker jag, nästan så jag vill tro att det är samma som gjort dem? För ser inte detta väldigt Junoaktigt ut?



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback