Godmorgon

Datum: 2010-02-27 Klockslag: 11:29:49

Klev upp lite tidigare än jag vanligtvis brukar göra på helger, 10:30, bara för att hinna vara vaken i någon timme innan det är dags att spendera hela dagen på jobbet. På rasten ska jag åka iväg på grillis & köpa en tunnbrödrulle till middag, mums! :D

Varför måste det snöa igen? Bort med all snö och fram med solen & gräset nu va! Nästa år får jag nog inte vänta så länge på våren, eller iallafall inte lika länge som här. :} Är förresten jätterädd för att min dialekt ska försvinna när jag flyttar härifrån. :c Vill inte börja tala någon tråkig rikssvenska eller något sånt skit ju. 
Hatar förresten att sova själv, visst det gör väl de flesta, men mycket just för att jag kommer på mig själv att ligga med ångestfyllda tankar om framtiden. Är så nervös och orolig inför allt, just när jag ligger där helt ensam. Om han, eller någon annan låg där brevid skulle tankarna nog vara helt annorlunda. Nu, i dagsljuset med folk omkring mig känns framtiden mycket ljusare. Konstigt det där.

Luddigt inlägg.. Nu ska jag göra mig någon frukost/lunch så jag överlever till middagen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback