Fredagsmys

Datum: 2010-02-12 Klockslag: 13:50:54

Fredag idag, den här helgen ska bli så skön. Ska vara kvar här i Kramfors med Micke och bara ta det lugnt. :] Gulle frågade mig om han fick låna pengar också, för att köpa en elgitarr, och som den bra flickvän jag är så lånar jag såklart ut pengar till honom. (Så sött hur nervös han var för att fråga, haha.) Han blev löjligt glad, vet ju hur länge han längtat efter en. Så han kommer ju ha fullt upp i helgen, haha. ;'D Så jag ska nog försöka städa & göra min engelska medans han spelar.

Blir bara en heeel massa mys i helgen, och på söndag på alla hjärtans dag vet jag inte vad som händer. Kanske går ut och äter eller något mysigt. :] Och ikväll blir det chips & dipp till någon film, yey!

Saknar mina fina syskonbarn gör jag också. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback