Det underbara 90-talet ♥

Datum: 2010-02-25 Klockslag: 19:32:25

Jag fullkomligt älskar att vara uppväxt på 90-talet, musiken, barnprogrammen & de gräsligt fula kläderna! Kärlek! 

Satt med Micke & Kim och lyssnade på en hel massa 90-tals musik igårnatt, nostalgi på hög nivå. Så nu var jag tvungen att göra en egen lista på Spotify. Tyvärr är inte mitt minne så bra, så jag får ta hjälp av älsklingens när han kommer hit. 

Fredag imorgon, ska bli ganska skönt att åka hem till mamma & pappa faktiskt. :} Bli ompysslad lite, och så ska jag ju jobba på lördag också, 13-21:30. Blir nog en hel del plugg också, eller är det bara tomma ord som vanligt? -.- Nu ska jag nog fika något och sedan städa lite innan älsk åkt klart i backen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback