Den här jävla halsen

Datum: 2010-02-11 Klockslag: 22:25:43

Är så otroligt trött på att gå omkring och vara förkyld!
Var på Body Pumpen ikväll, och nu har såklart halsontan kommit tillbaka. :{ Så jävla störande, speciellt då jag har motionsidrott imorgonbitti också. Får se om det blir något av, eller om jag bara går dit ändå. Var iallafall riktigt skönt att träna igen, var ju ett tag sedan nu (vilket verkligen kändes). Jag tror att mina armar kommer vara lagomt döda imorgon, är fortfarande helt slut i dem!

Älsk är nere på affären och handlar lite, sedan ska vi se någon film innan det är läggdags. Ska bli så mysigt att sova tillsammans igen, helt löjligt vad vi saknar varandra snabbt & mycket. ;'D Men är man kär så är man! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback