Behöver lite energi

Datum: 2010-02-22 Klockslag: 16:20:36

Känner mig så otroligt slö, sitter med trötta ögon och gäspar. Skulle gärna gå och lägga mig en stund, men jag vet att jag måste äta snart för att hinna smälta maten innan Body Pumpen börjar. Och om jag lägger mig och sover innan Body Pumpen så kommer jag känna mig sådär nyvaken och konstig, men har svårt att tro att jag klarar hålla ögonen öppna i drygt 3,5 h till. 

Har egentligen ingen lust att gå dit ikväll när jag mår lite halvkasst, men har missat så många gånger redan. Så jag går dit och tar det lite lugnt, ska försöka leta fram mitt "runda" bandage jag kan ha på mitt knä som gör mest ont, och se om det underlättar något. Men ska bli skönt att träna ändå, att inte bara sitta ihopsäckad i soffan.

kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Saraaaa, du måste fixa i din kodmall till framsidan, bloggen är plittad. :(

2010-02-22 @ 19:03:11
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback