Balklänning

Datum: 2010-02-18 Klockslag: 16:30:29

Har börjat titta runt lite efter en balklänning, och hittat några som jag kanske skulle kunna tänka mig att ha. :} Korta & pluffsiga! ♥ Blir antagligen en skräddarsydd, vet inte hur jag ska hitta något som sitter bra överallt med tanke på mina bröst. Haha! Måste börja leta efter något att ha på mig på studentdagen också, shit det är verkligen inte långt kvar nu!

Håller på och ska laga mat nu, sedan ska jag nog försöka plugga lite, ännu en gång. Bebi ska till backen ikväll, så han kommer inte förrens efter 9 någongång, så jag får väl sysselsätta mig själv tills dess. Ska nog försöka få lite vettiga grejer gjorda, som att diska & packa. Tackade ja till jobb på lördag också, 16-21. Så nu blir det jobb två helger i rad, feels good! :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback