Bad mood

Datum: 2010-02-26 Klockslag: 23:41:11

Tog med hundarna ut på en promenad och mötte mamma på jobbet ikväll. :} Alldeles för länge sedan jag var ute med dem, men blir en promenad imorgonkväll efter jobbet också då det är mammas tur att komma och möta mig. Jobbar 13:00-21:30, just nu önskar jag att jag bara kunde ligga hemma och lata mig hela dagen.. Men när lönen kommer så kommer jag inte att ångra mig alls. :D

Har varit på ganska (läs mycket) uselt humör senaste timmen/timmarna, allt pga att vårt internet slutar att fungera var 5:e minut. Sånt gör mig vansinnig. >< Nu är jag sååå himla sugen på att shoppa, vill bara att dagarna ska gå så vi åker till Stockholm nångång. :D Hoppas jag kommer hem med en hel del nytt. :}
Är redan trött, så jag tror jag ska lägga mig nu så jag hinner vara uppe någon timme imorgon innan det är dags att sticka iväg på jobbet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback