Älsklings 20årsdag

Datum: 2010-02-05 Klockslag: 13:51:57

Micke fyllde ju som sagt 20 år igår, så då hade vi fest hos honom & André. Blev en bra kväll, och det bästa av allt var nog alla fina ord som Micke sa. Det var nästan så att jag började gråta. Fan älskling, du är det bästa som finns! ♥
Innan vi somnade igår, vid 03:00 någongång, satt vi och ritade massa på Kim och hade askul. Taskigt, men.. sånt som händer. (a) Imorse när jag vaknade blev jag sjukt glad när jag mådde hur bra som helst, men inte nu längre. :( Hoppas jag inte bli sämre bara. Ska ha en riktig mysdag och bara ligga i sängen och kolla på film & äta godis och chips. Med eller utan bebi, får se om han kanske åker till backen. Känns inte helt fel med en kväll ensam, för en gångs skull. Och imorgon drar vi till stan och festar! :D Ska först till Jossan som fyller 19 år, sedan drar vi vidare på krogen.
Haha, en film från kvällen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback