Älskade barndom

Datum: 2010-02-03 Klockslag: 15:09:55

Gick på skolan vid 10 imorse, märkte att INGEN annan från Foto var där, så jag hängde uppe med Film:arna ett tag. :] Sedan fixade jag och Elina (fast mest lärarMicke sen) affischen till 100dagars. :D Så nu är den färdig, ska hängas upp till veckan.

Iallafall så satt jag i datasalen med Jossan, Josefin och Micke sedan och kollade på massa gamla klipp från filmer från när vi var små. Nostalgi på hög nivå, tacka vet jag barnprogrammen och filmerna som gjordes/visades på 90talet. ♥ (Och musiken i filmerna, åhh!) Mina barn ska få växa upp med samma saker som jag växte upp med, inget kan slå det. :'}

Här är några gobitar, haha! ;'D



















kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback