45 min crosstrainer & 12 min solarium

Datum: 2010-02-02 Klockslag: 15:49:30

Bra start på dagen, verkligen. :} Kan inte beskriva hur otroligt glad jag är över hur positiv jag känner mig inför träningen. Kommer som sagt träna 5 ggr/vecka. Två pass Body Pump, 2 idrottslektioner & en lektion motionsidrott som jag kommer spendera i simhallen eller i motionsrummet. Crosstrainern var t.o.m riktigt rolig att köra idag, och jag brukar kunna tycka att det är lite halvsegt. Låter kanske som "nu börjar mitt nya liv", när man kör igång stenhårt och sedan dör det ut efter en vecka eller två. Men det varken är eller känns så, jag tänker fortfarande unna mig saker osv. Och nu har jag hittat en träning som är jäkligt bra och som jag dessutom tycker är rolig, vilket är det viktigaste av allt.

  • 1 frp Quorn Bitar
  • 3 dl basmatiris (jasminris i mitt fall)
  • 300 g wokgrönsaker
  • 1 st röd lök, strimlad
  • 1 dl hoisinsås
  • rapsolja, till stekning

Receptet från quorn.se som jag tänker laga idag. Mums! Receptet är för 4 portioner, och tar ca 20 min att laga till.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback