20:31

Datum: 2010-02-12 Klockslag: 20:34:50

Efter många om & men nere på affären (pga mig och min kinkighet) bestämde vi oss för att laga quornbitar & bandspaghetti med någon sås. Gjorde såsen av matlagningsgrädde och sweet chili sås och kryddor, blev riktigt gott faktiskt. :} Kommer göras fler gånger. Sedan var älsk gullig och tog hand om all disk för att jag hade så ont i magen. Annars har det varit en hel massa gitarrspelande från hans sida (bara han inte blir mer kär i sin nya gitarr än i mig, haha! ;'D), och en massa sovande från min. Somnade av uttråkning och kände mig riktigt sjuk när jag vaknade. Gillas inte. :( Snorig, ont i huvudet, illamående osv.

Var nyss nere på Hemköp och köpte en fet godispåse, och snart ska vi mysa framför en film. Blir nog The time traveler's wife. Har hört bra om den filmen. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback