16:08

Datum: 2010-02-13 Klockslag: 16:35:15

16:55
Fan alltså, det är inte lätt att städa med världens mensvärk. :( Ska äta i mig en till Orudis Retard (fulaste namnet på en medicin någonsin, haha!) och hoppas på att det hjälper lite. Måste försöka få ordning här, mår psykiskt dåligt av att vistas i en stökig lägenhet hela dagarna.


Nu ska jag trotsa min sjukdom, huvudvärk & mensvärk och ta och städa upp här hemma. Imorgon ska bli en riktigt mysig dag, men det kan den inte om det ser ut såhär. Så nu är det bara att sätta igång, till John Mayer's sköna stämma! (Lite av en nyfunnen kärlek!)

Hade råkat glömma att publicera!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback