Vilken jävla resa det här varit hittills. ...

Datum: 2010-12-22 Klockslag: 21:03:04

100media_imag024 (MMS)

Vilken jävla resa det här varit hittills. I Nässjö fick vi inte ens gå på vårt tåg pga den mest bittra sj-idiot jag varit med om. Väntade till nästa tåg, fick sitta på golvet bland alla väskor till en början men hamnade tillslut i en vagn med några härliga människor. Kom fram till sthlm vid 19.45 ungefär, och sitter nu på vårt tåg till långsele. Vi står dock stilla i sthlm, det här inget lok. Tåget är 3 h sent, men tur att det är försenat, annars hade vi missat det. Vi här nu rest i 6-7 h och har nog minst lika många kvar. Ska försöka sova bort några av dem. Jag längtar efter att komma fram och krama om min mamma.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback