Tisdag

Datum: 2010-12-21 Klockslag: 14:36:49

Känns väldigt skumt att det är julafton om tre dagar, nu när man är här har man inte den där vanliga julkänslan man brukar ha.. Med att julpynta, klä granen & baka lussebullar. Men det känns så otroligt härligt att vi åker hem imorgon, och att fira jul kommer bli så mysigt & bra! Håller på att ladda ner lite musik så jag har något att lyssna på när vi åker tåg imorgon, sedan har jag några julfilmer på datorn också som jag kan titta på. Vi behöver något att roa oss med när vi ska åka tåg i minst 10 h, jag säger minst 10 h eftersom jag är fullt beredd på förseningar och sådan skit. 

Har så gott som packat färdigt nu också, är bara sådant kvar som jag inte packa förrän imorgon. Ska städa lite mer här hemma & sedan gå och handla. Frågan är bara vad man ska ha med sig på tåget? Kanske räcker med godis, mackor & någon clementin.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback