Tidigt i säng

Datum: 2010-12-26 Klockslag: 22:01:22

Har varit skittrött hela dagen och snart ska jag äntligen gå och lägga mig och sova. Ska upp och jobba 7-12 på udden imorgon, får väl se hur det går när jag inte varit där på väldigt länge. De har dessutom magsjuka där hörde jag, så jag hoppas verkligen att jag inte blir smittad. Men med min vanliga tur & mitt dåliga immunförsvar skulle det ju inte förvåna mig.

Idag åkte jag till Strömsund med mamma & pappa, gick på Dollar och köpte lite grejer och åkte sedan och åt varsin pizza. Upptäckte att räkor på pizza är riktigt gott, det trodde jag inte. Sedan nu ikväll har jag hängt med Elina och Dea en stund och sagt hejdå, de beger sig ju nämligen härifrån ikväll för att åka till USA. Hoppas ni får det skitbra där borta, håller tummarna för att allt går som det ska! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback