Slapp söndag

Datum: 2010-12-12 Klockslag: 15:44:22

Sov till tolv, låg kvar i sängen till två och har från dess till nu suttit och spelat Army of two the 40th day. Så jäkla kul! :D Slappar verkligen till tusen idag. Det enda vettiga vi hittar på är nog att gå några hundra meter fram & tillbaka till ICA för att köpa grejer till köttgrytan. Mums! Och så ska jag måla tånaglarna & naglarna, om det nu räknas som vettigt. Sedan blir det nog bara mys framför Beck eller någon annan film ikväll. Vi har lite extra lång helg, för Micke är ledig imorgon. Men jag ska upp och gå till tandläkaren dock, fast inte förrens vid 12 som tur är. :}

Jag måste ju passa på att ha såna här slöa dagar nu, för snart är det slut med det. Känns både bra & dåligt. :}
Vet ni något underbart? Om 11 dagar har jag vid den här tiden bakat pepparkakshus med mina fina syskonbarn, träffat Erika och kramats en stund och är strax påväg till pizzerian för att hänga med Elina & Dea. Lovely! ♥


Hahahah! ♥ Gulligt värre, särskilt Deas dyngiga fot. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback