Sista dagen på året

Datum: 2010-12-31 Klockslag: 00:38:31

Nyår imorgon. Jag kommer att tillbringa den i Näsåker med bl.a Erika, Erik, Martin & Fredde. Kommer säkert bli bra, det blir ju vad man gör det till. :} Kommer kännas lite tråkigt att inte få någon puss på tolvslaget, men som Micke sa så får det bli ett undantag i år bara. 

Ska strax gå och lägga mig så jag kommer upp i någon vettig tid imorgon, idag kom jag inte upp förrän 12:20 tror jag den var. Har inte tid att sova bort halva dagarna nu när jag väl är hemma, så imorgon ringer väckaren 10:00 & 10:30. Hoppas halsen och förkylningen känns lite bättre imorgon. 

Tror jag ska sätta mig och skriva upp några mål jag vill ha inför det kommande året, för nyårslöften är det ingen mening att ha, man följer dem aldrig ändå. Jag gjorde upp några mål jag ville uppnå år 2009, och det var ganska roligt när jag fick bocka för de saker jag faktiskt uppnått. Bl.a att bli mer positiv & ta körkortet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback