Nyårsafton

Datum: 2010-12-31 Klockslag: 12:18:04

Det där med att vakna med en bättre hals gick inget vidare, uppsvälld & full med slem var den istället. Jag hatar det. Började dagen med lite te i alla fall, så nu känns det lite bättre. :} Dagens planer är att äta nyårsmiddag med pappa, eftersom mamma jobbar. Vi kanske hinner äta lite ost & kex också. Sedan åker jag till Martin och är där & dricker lite innan vi åker till Näsåker. Tar med mig kameran också, så det blir nog en hel del bilder imorgon. :}

Funderar över vilken tid jag borde börja göra mig i ordning? Orkar inte än på ett tag i alla fall, känner mig lite hängig pga förkylningen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback