Lucia

Datum: 2010-12-13 Klockslag: 13:40:38

Vi hade planerat att kliva upp och se lucia på tv & fika pepparkakor och varm choklad. Men så blev det inte. Vaknade vid 07:53 och insåg att vi missat det, blev skitirriterad & låg och försökte somna om ett bra tag tills det äntligen gick. Annars har jag bara varit hos tandläkaren, så halva munnen är bedövad. Obehagligt att inte ha någon känsel i tungan, har aldrig tappat känseln där förut tror jag.

Ikväll ska vi gå och se lucian i kyrkan i alla fall, det blir mysigt. :} Så får vi väl fika lite när vi kommer hem och ha mysigt då istället. Ska försöka orka mig upp med honom imorgon och mysa med tända ljus och fika när julkalendern är.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback