Kan inte alla monster bara dö?

Datum: 2010-12-18 Klockslag: 16:29:20



Alltså.. sånt här får mig att må så sjukt dåligt. Vad finns det för jävla monster som kan göra så mot oskyldiga djur?! Då är man ond. Ond och totalt dum i huvudet. "Straffet för djurplågeri är böter eller fängelse i högst två år – men det slutar oftast med böter, säger Pernilla Stamm till Dagbladet." Varför ska man kunna komma undan så lätt med att plåga och/eller döda djur? De har också liv, de kan tänka och känna smärta. Jag kan inte annat än önska den där 70-åriga mannen döden. Han borde inte ens ha fått bli så gammal. Så vidrigt är det. Att spara den flådda hundens svans som sopborste, så otroligt jävla sjukt. Och att de sedan ska "pröva om 70-åringen ska få djurförbud" är ju helt sinnessjukt. Det är väl fan klart att han ska få det. Han borde inte ens få komma i närheten av ett djur igen, han borde sitta inspärrad i en liten cell fylld med sin egna avföring, utan mat. Och plågas precis så som djuren fick plågas. 

Jag är väldigt empatisk av mig och har lätt för att känna med andra, men när det gäller att människor behandlar barn och djur illa så är jag iskall. De som är kapabla till sådant är värdelösa och onda människor. 

Här kan ni läsa hela artikeln om ni är intresserade av att läsa om hur vidriga människor det finns.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback