Julmarknad nästa!

Datum: 2010-12-04 Klockslag: 11:40:21

Jag är irriterad över att vakna med samma hemska huvudvärk jag hade igår när jag la mig, trots att jag tagit en tablett. Men det här blir en himla bra dag ändå. Vid 12:50 tar vi bussen in till Eksjö och går på julmarknaden där. :} Ska bli jättemysigt, vädret verkar dessutom bra. Inte soligt, men inte heller kallt & blåsigt. Dags att stiga upp och äta frukost & sminka sig kanske? :} Think so. Ikväll kommer det nog upp en hel massa mysiga bilder från marknaden också.

Angående Idol, hur fan kunde Olle åka ut före Minnah? Tycker att Minnah borde åkt ut sist, före Linnea.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback