Juldagen

Datum: 2010-12-25 Klockslag: 16:24:26

Så var julafton över. Det var en mysig dag! Vi firade som vanligt hos syster m. familj, förutom pappa som kände sig dålig och stannade kvar hemma. Kommer bilder senare. :}

Idag har jag bara varit på isbanan och tittat på hemvändarmatchen med några brudar, trevligt! Roger Pontare gick dessutom ut på isen och sjöng nationalsången, mäktigt. Var ju tvungen att filma det, haha! :'D Så nu väntar jag på att maten ska bli färdig, mamma står och lagar janssons. Var planerat att jag skulle ut ikväll, men jag vet inte hur det blir.. Har blivit förkyld så jag känner mig ganska slö. Sedan så åker Jonas tillbaka till Sthlm tidigt imorgonbitti, så jag är nog hellre hemma och umgås med honom & familjen tror jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback