Hypokondriker

Datum: 2010-12-30 Klockslag: 20:31:01

När jag stod i duschen och sköljde ur blekningen så gjorde det ont i nacken och när jag kände efter hade jag en hård, liten knöl som ömmade. Nu strålar smärtan ut lite i nacken också. De som känner mig förstår nog att jag blir väldigt paranoid och på en gång tänker "cancer!" och börjar se framför mig hur jag inte kommer hinna fullfölja min utbildning osv. Sån är jag. Men på måndag ska jag ringa och boka en tid på vårdcentralen i Nässjö så jag får kolla upp det när jag kommer dit. Är ju förkyld nu så det kan ju ha med det att göra, men jag vill vara på den säkra sidan. Finns inget jag är så rädd för som cancer. Sa till mamma "det får vara exakt vad som helst, bara det inte är cancer". Så vidrig sjukdom.

Nu ska jag fortsätta titta på Bingolotto, är väl snart dags att ta fram lotten kanske. :} Har dukat upp med både godis, ostkrokar, chips & dipp.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback