God jul!

Datum: 2010-12-24 Klockslag: 01:59:36

Har varken haft tid eller ork för att blogga, men vi kom i alla fall fram till Långsele vid 05:10 imorse ungefär (vilket var 5 h för sent), sedan ungefär 2 h sömn på det innan det var dags att kliva upp igen. Behöver jag säga att det ska bli skönt att lägga sig och sova nu? Svårt att somna utan Micke bara. Men ska sova med två urgulliga kattungar inatt, så det underlättar nog lite. Julafton imorgon (idag), känns ganska mysko. Men det ska bli roligt & jättemysigt. Konstigt allt det här, samtidigt som det känns så annorlunda så känns det ändå precis som förut, som om jag aldrig flyttat härifrån.

Ska lägga mig nu så jag orkar kliva upp i någon vettig tid imorgon. Blir kanske bättre bloggande då.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback