Fredag

Datum: 2010-12-03 Klockslag: 15:25:01

När Micke åkt på skolan la jag mig i soffan och tittade på tv, såg bl.a två avsnitt av Oprah. Det ena handlade om Nadya Suleman, "octomom" ni vet. Man fick följa med och se ett dygn i hennes hus, och herregud vilken cirkus. Hur kan en människa orka med något dylikt?! Fjorton barn, det är helt sinnessjukt. 

Nu är jag smått uttråkad och funderar över vad jag ska hitta på? Vet inte hur sent Micke kommer hem idag.. Men ikväll blir det i alla fall Idolmys i sin vanliga ordning. Jag föreslog ett datorförbud, annars är vi oftast så nördiga att vi då och då tar fram varsin dator. Det förstör det mysiga. Nu sitter jag och lyssnar igenom Mariah Careys nya julalbum, och ser att det börjat snöa igen! Känns konstigt att vi har mer snö här än vad de har hemma i Norrland. 

Nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska sätta mig och rensa kameran så jag har plats för att fota massa imorgon på julmarknaden i Eksjö. Ser fram emot det så mycket! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback