Fredag

Datum: 2010-12-10 Klockslag: 12:57:57

Gud så skönt. La mig och tittade på filmen och somnade tillslut och vaknade för en stund sedan. :'D Ska snart äta lite frukost/lunch och sedan ta en dusch. Känner mig lite orolig inför det bara, för inatt hade vi en skitstor äcklig spindel där inne. Den är förstås död nu, men.. tänk om det kommer fler? Varför varnade ingen om att spindlarna här i Småland är GROTESKA?! De är ju helt enorma. Spindlarna hemma känns ju nästan fåniga att vara rädda för nu, men bara nästan.

Ikväll är det ju fredagsmys och Idolfinal. Får se hur sent Micke kommer hem, annars ska vi kanske ut och äta för att fira att jag kom in på SSK-utbildningen. :} Fast jag kom på en annan idé, att kanske äta ute imorgon men beställa hem kebab idag. Åhh, det vattnas ju nästan i munnen på mig när jag tänker på kebab. Tjockis! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback