Förflyttning av bilder

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 22:36:41

Sitter och förbereder mig inför databytet genom att föra över massa bilder från datorn till externa hårddisken. Tänkte även bränna ut de allra viktigaste bilderna på skivor sedan också, för att vara på den säkra sidan. Önskar att jag varit mer noga med sådant förut, är så himla mycket bilder som är borta som jag gärna haft kvar. Men, man lär sifg av sina misstag.

Gud vad jag saknar att ha löshår när jag tittar på gamla bilder...
Om det inte vore så jobbigt & slet på håret bara.. Har varit utan ända sedan i maj tror jag.

kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Känner igen det där med att inte spara bilder på någon backup tillräckligt ofta, på grund av det försvann massvis med grejer i våras när min dator kraschade =/

2010-12-11 @ 22:44:40
URL: http://eimk.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback