Fjärde advent

Datum: 2010-12-19 Klockslag: 14:31:19

Idag är det julmarknad här i Nässjö. Vi gick dit och tittade lite tidigare idag, men tyckte inte att det var så mycket så vi gick hem efter en stund. Såg just ut genom fönstret att de åker med häst & släde runt sjön nu, såg riktigt mysigt ut. Men jag är så himla frusen just nu, så jag sitter bra här inne på sängen. :}

Igår kokade jag risgrynsgröt för första gången, riktigt god blev den. :} Måste nog göra lite mer imorgon, sedan fick jag uppdraget att fixa gröten hemma på jul. Längtar så himla mycket efter att äta mammas janssons, så himla gott! Och spisbröd med julskinka, snart börjar jag dreggla. :'D Bara tre ynka dagar tills vi beger oss av hemåt, längtar verkligen efter att få sätta mig på tåget och känna att vi är påväg.





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback