En klump i magen

Datum: 2010-12-18 Klockslag: 11:26:09

Igår spenderade jag dagen inne i Jönköping med Sofia, en av tjejerna jag träffade genom jobbet förut. Vi julhandlade och sådär, väldigt trevligt. :} Så nu är alla julklappar klara, och nästan alla är inslagna också. Känns riktigt bra. De hade byggt en hel del nya affärer inne i JKPG också, som Lagerhaus, MQ, Monki, Akademibokhandeln & New Yorker.

Kvällen blev inte riktigt lika lyckad.. Kollade igenom de två första kurserna på utbildningen & kurslitteraturen osv. Ska ha 4-5 böcker per kurs, vissa är på engelska & de är dyra som satan. Så mycket man ska lära sig under så kort tid också. Klump i magen. Men ska väl egentligen inte ta ut något i förskott, rätt vad det är kanske det går jättebra för mig också. Får försöka tänka långt framåt och tänka på att det här är något som verkligen ger ett arbete, till skillnad från t.ex gymnasiet. 

Ska ligga och sega lite till i sängen.. sedan gå ner och slänga i den första tvättmaskinen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback