En helg att se fram emot

Datum: 2010-12-02 Klockslag: 13:39:12

Ligger fortfarande i sängen och grisar, trots att jag varit vaken sedan innan 12. Såg just att mitt Nkb-betyg kommit in på studera.nu, så nu slipper jag tänka mer på det. :} Skönt! 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Kanske jag ska roa mig med att provpacka min resväska inför hemfärden? Så jag vet ungefär vad jag kommer kunna ta med, och vad jag ska tvätta upp. Är ju bara 20 dagar kvar tills vi åker nu! :'D Även den här helgen blir riktigt mysig, på lördag blir det julmarknad i Eksjö & på söndag ska vi på luciakröningen i hembygdsparken här i Nässjö. Kan man låta bli att älska julen? :'D Ska ta och rensa kameran också så jag kan ta med den och fota, vet att särskilt mamma vill se hur det ser ut i Eksjö. :}

kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg blogg du har tjejen! :)

2010-12-02 @ 14:12:44
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg,verkligen :D

allt bra med dig?

kram

2010-12-02 @ 14:17:16
URL: http://aooww.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback