Dags att pensionera gamla pärlan

Datum: 2010-12-09 Klockslag: 18:57:11

Eftersom min pärla hängt med mig i över 3½ år så funderar jag på om jag ska pensionera henne och köpa mig en ny pärla. Är hemskt trött på att ha en seg dator, och nu när jag ska börja plugga känns det som om jag har ett vettigt skäl att lägga ut några tusenlappar på en ny dator. Så jag funderar på en Acer för ungefär 4000:- som känns passa mig bra. Tänk att äntligen kunna redigera bilder utan problem. :'D Att byta upp mig från ~ 100 GB hårddisk till 320 GB kommer bli härligt. Men jag tror jag avvaktar och kollar om priset sjunker något under mellandagsrean, sedan får den bli min. 

Har gjort köttgryta med morötter & lök ikväll, blev hur gott som helst! Bästa såsen hittills. Jag skärde (skar, jag vet) köttet alldeles själv dessutom, jag börjar bli en riktig husmor. Ikväll är det torsdag också vilket betyder tvkväll, både byggfällan & lyxfällan. Ska mumsa massa gott till, för att fira lite. :'D




kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback