Dag 12 – Ett ögonblick

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 13:33:51

Det finns så otroligt många fina & underbara ögonblick jag skulle kunna berätta om, men mitt minne är inte alltid det bästa vilket gör det svårt att berätta saker i detalj och minnas exakt hur det var. Men i alla fall.

Ett ögonblick i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma är när Jerpha (Jeph) Howard kom fram och pratade med mig, Elina & Dea. Ska berätta allt från början. Vi hade åkt till London för att se The Used, vårt favoritband, för första gången. De spelade på Taste of chaos i Brixton. Efter konserten gick vi på McDonalds för att köpa något att äta & dricka innan vi skulle åka hem till vandrarhemmet. När vi sitter där så tittar jag ut genom fönstret och ser en kille vinka. Jag uppfattar inte alls vem det är, förrens jag tittar ut igen och vi alla tre "MEN DET ÄR JU JERPHA!!". Alltså, jag sitter bara och tittar ut genom fönstret och när han går förbi så vinkar han. Hur stor är chansen? Sedan efter en liten stund kommer han in på donken tillsammans med en tjej. De går fram och ska beställa, och när de ska gå ut stannar han till vid oss och tackar oss för att vi kom på konserten, och sa att vi skulle ses igen eller något i den stilen. Vi satt bara tysta och log våra allra största leenden, det var så stort att vi inte kunde få fram ett enda ord. Han kom till oss, utan att vi ens sagt något. Fattar ni hur stort det var? Han förgyllde verkligen våra liv genom det han gjorde, och jag kommer aldrig någonsin att glömma det. 


kommentarer
Postat av: elina

Minnen <3 Jerpha the leader pussy!

2010-12-11 @ 15:50:39
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback