Dag 11 – Det här får mig att gråta

Datum: 2010-12-08 Klockslag: 18:32:54

Jag skulle kunna skriva hur långt som helst, för att jag har så otroligt mycket att säga om saker som upprör mig & gör mig ledsen. Men jag tror att jag bara radar upp några typiska grejer som får mig att gråta istället.

- Kärleksfilmer eller andra sorgliga filmer, oftast gråter jag väldigt mycket också.
- När jag blir så förbannad att jag inte vet var jag ska ta vägen, så slutar det i tårar.
- Att säga hejdå. Jag klarar bara inte av det.
- I vissa fall när jag blir rädd börjar jag gråta. Som av att åka Balder t.ex. 

Baldergrejen är förresten lite rolig, så den kan jag berätta. Jag, Elina & Dea var på Liseberg. Jag är skitfeg när det gäller sådant. Så därför fick de provåka Balder först, för att se om den var hemsk eller om jag skulle våga åka. När de kommer tillbaka säger de att den inte var speciellt hemsk alls, och att jag borde kunna åka den. Så det gör jag. Efter bara en liten bit blundar jag & håller fast mig det hårdaste jag kan, hela vägen. Jag var så rädd att jag inte ens skrek, som jag vanligtvis annars gör. Elina & Dea skrattade åt mig för att jag såg så jäkla dum ut. När vi stannar, börjar jag gråta och slå Dea som sitter bredvid. Jag skriker att de är dumma i huvudet och att jag hatar dem, som utsatt mig för något dylikt. De säger efteråt "men vi lovar, det var inte såhär läskigt när vi åkte den förra gången".. När jag åker bil eller på något annat sätt får den där känslan i magen så kommer Balder genast upp i minnet och jag känner obehag. Det är nog faktiskt ett av det värsta jag varit med omN

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback