Dag 10 – Det här får mig att må bättre

Datum: 2010-12-07 Klockslag: 21:40:35

Tycker det låter lite konstigt? Som om man utgår från att jag mår dåligt. Så istället väljer jag att skriva om det som får mig att må bra.

Närhet, bekräftelse och mina nära & kära. Djur och musik är också något som får mig att må väldigt bra. En värdelös dag kan bli en bra dag bara genom att lyssna på rätt musik, vilket är ganska fantastiskt. Även om jag är en person som är social och älskar att vara bland folk, är det också viktigt att få vara ifred & ta det lugnt för att må bra. Jag vill också få känna mig betydelsefull, inom arbetet eller något annat. Känna att jag gör nytta.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback