Cloudy with a chance of meatballs

Datum: 2010-12-02 Klockslag: 16:12:18


I förrgår när jag skulle sova la jag mig och tittade på den här filmen. Jag hade inga förväntningar direkt, utan såg den mest bara för att ha något att titta på. Men den var faktiskt väldigt bra! Jag hade inte alls fått rätt uppfattning om den eller över huvud taget förstått vad den handlade om innan jag såg den. Vadå regnar köttbullar?, tänkte jag ungefär. Men det är inte så konstigt som det verkar.
Den kändes lite som en animerad barnversion av Armageddon, svårt att förklara. Men helt klart sevärd, särskilt om man gillar animerade filmer. :} Den var gullig & spännande.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback