Can't wait!

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 13:13:58

Dåligt med bloggande de senaste dagarna, har haft annat att göra. Igårkväll var vi först ute & åt på Akropolis, vår favoritrestaurang här i Nässjö, för att fira att jag kommit in på högskolan. Sedan blev det mys hela kvällen framför Idol. Där jag tycker att helt rätt person vann, men känns väldigt tråkigt att Idol är över nu..

Just nu känner jag mig så himla glad & nöjd över.. livet. Jag är snart påväg hemåt för att träffa min kära familj & mina vänner, för att ladda batterierna i 2,5 vecka och sedan komma tillbaka och börja plugga. Det känns både roligt och nervöst, jag hoppas att jag pallar trycket.


En glad Sara!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback