9 dagar

Datum: 2010-12-13 Klockslag: 14:22:37

Dagarna som är kvar tills vi åker hem kommer nog gå ganska fort, då jag varje dag har något att göra. Förutom imorgon, då är almanackan tom. Men när jag ser hur mycket det är att göra de sista dagarna inser jag att det kanske vore smart att börja städa imorgon? Får se vad jag känner för. :}

Onsdag: Börja städa lägenheten.
Torsdag: Möte på AF på förmiddagen. Möte med min jobbcoach Margareta 15.30.
Fredag: JKPG med Sofia och julhandla.
Lördag: Tvättstugan hela dagen. Gå till kyrkan 19.00 och se när de sjunger in julen.
Söndag: Nässjö julmarknad.
Måndag: Tvättstugan hela dagen. Börja packa.
Tisdag: Packa färdigt & ordna allt inför att åka hem.
Onsdag: Åka hem med tåget 14:08. ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback