17 h

Datum: 2010-12-21 Klockslag: 21:17:00

Nu är det bara 17 timmar kvar tills vårt tåg går, snacka om att räkna ner nu! :} Sitter just nu och irriterar mig på grannarnas jävla lampa som sitter på husväggen mot vår sida, den tänds & släcks hela tiden. IRRITERANDE! Sånt kan störa mig så himla mycket.

Ikväll har vi varit iväg och ätit på Pinocchio (stavning?) och sedan tittat på Filip & Fredrik. Har såklart köpt lite färdkost också, och har redan nallat en hel del från godispåsen. Men nu får jag inte ta en enda till. Så det så. Hoppas förresten att vi slipper tågstrulet som pågått idag när det är dags för oss att åka, är ju rena kaoset i sthlm ikväll. Har lagt över massa musik på ipoden och laddar den för fullt, så jag slipper slösa batteri på telefonen. Kom ju nämligen på att vi lär åka något sunkigt b-tåg från sthlm-långsele, så det lär ju knappast finnas eluttag vid sätena som man kan använda =ingen dator & snåla med batteriet på telefonen. Nu blinkar den där lampjäveln för fullt igen. Är dom inte hemma och märker något? Den har hållt på i säkert 10 minuter om inte mer. Lyser ju starkt som satan också, blir ju bländad genom fönstret. 


Myste framför tvn med lussebullar & pepparkakor för några kvällar sedan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback