1 vecka

Datum: 2010-12-15 Klockslag: 12:39:01

Dagens planer är att storstäda lägenheten, jag ligger fortfarande kvar i sängen och väntar på älsklingen som kommer hem snart. 

Behöver jag säga hur skönt det känns att vi om en vecka snart är påväg hemåt? SÅJÄKLASKÖNT! Fast det känns ändå skumt, lite overkligt. Nej, men nu ska jag nog klä på mig & äta lite frukost så jag är färdig när Micke kommer hem. Ska hinna med att förbereda mig inför att träffa Margareta imorgon också, men det tar jag ikväll.


kommentarer
Postat av: anna

sv; jajjemen, knäck var det ;D

2010-12-15 @ 16:45:07
URL: http://madeinjapan.nu



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback