00:14

Datum: 2010-12-21 Klockslag: 00:17:41

Klockan är efter tolv gott folk, vilket betyder att imorgon åker vi hem. Det enda som är kvar är att städa klart lägenheten & inhandla färdkost. Godis från HEMMAKVÄLL är ett måste, jag ♥ blå bumlingar (som jag kallar dom, haha). Funderar även på att ta med en bok att läsa på tåget, eller kanske jag bara tar nyaste Cosmopolitan? Vi får se. Nu ska vi lägga oss och titta på någon Michael Moore dokumentär, Fahrenheit 9/11 tror jag den hette. Får passa på att njuta av varandras sällskap nu, för sedan kommer vi inte ses på ett tag. Jag älskar att vara sambo, skulle aldrig vilja bo själv igen. Vi trivs så himla bra ihop älsklingen & jag.

Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback