Tiamo

Datum: 2010-08-26 Klockslag: 19:19:27

Jag verkligen älskar den här anonyma och stressiga känslan som finns i städer. Har gått omkring och tittat på Jönköpings shoppingutbud hela dagen, hittade en hel del. :} Köpte dock inget, det får vänta till i helgen, då jag fått lön. Om jag säger att jag nästan fick lika stor lön som min mamma, fattar ni att jag är nöjd då? :D SKITNÖJD!

Blev lite förälskad inne på Scorett också, men tyvärr kändes 37:orna lite väl stora. Men kanske man kan hitta 36:or på A6 eller höra om dem inne i stan tar in fler.. 
Nu ligger jag i soffan och har paltkoma, råkade äta lite för mycket tacos. Men gott var det!
De var ännu finare i verkligheten! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback