Tack för ännu en fantastisk kväll

Datum: 2010-08-19 Klockslag: 12:05:42

Hade verkligen en skittrevlig kväll igår, kan det bli annat med det sällskapet? Även om det blivit alldeles för sällan som jag umgåtts med er på slutet, så spelar det ingen roll när man väl umgås. Då är allt som det alltid varit. Det är ett av det bästa med oss, att oavsett om man inte talat eller träffats på månader så är allt som det brukar. Ni är så otroligt fina allihop, kommer verkligen sakna er. Känns så overkligt, att nu sticker vi iväg åt olika håll allihopa. Kändes inte roligt alls att krama er & säga hejdå igår, men det är ju bara för ett tag.

Iallafall så drog vi iväg till Nässjön några stycken, grillade en hel massa & snackade skit. :} Blev många hysteriska skratt, haha! ;'D Tror att vi alla åt lite smårått kött också, eller inte helt färdiggrillat iallafall. Det där med att göra upp eld var inte riktigt våran grej, haha. Ett riktigt trevligt avslut iallafall.












Fler bilder finns på min Facebook. Nu måste jag packa ihop det sista och sedan göra några sista ärenden!

"Två burkloka, vaska en!"
Snurre Sprätt-vågen.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback